Moikka! olemme neljä 00 synt. tyttöä, ja yksi 01 syntynyt tyttö. Jazku, Ymppy, Insku, Emppu ja Minttu. Valinnaisaineena leivomme mitä parhaimpia leivoksia. Pyrimme laittamaan joka postaukseen kuvia paljon tekstiä ja perään reseptin, siitä mitä olemme tehneet. Jazku on suloinen, pirteä ja iloinen ja välillä hieman ujo ja harrastaa ratsatusta ja kani estehyppyjä, josta lisää hänen blogissaan http://horses-rabbits.blogspot.fi/ käy ihmeessä kurkkaamassa!
Ymppy on tosi kiva ja omaa leipurin taidot ja tutustuu helposti uusiin ihmisiin.
hänellä on oma lifestyle tyylinen blogi käy kattoo: http://yassuslife.blogspot.fi/ Insku on söpö, kaunis ja silloin kun ei ole huumorituulella Insku leipoo parhaiten! Insku on aluksi hieman ujo, mutta sitten kun Inskuun tutustuu hän onkin jo liian tuttava! Insku harrastaa myös ratsastusta ja koirajuttuja.
hänen blogeihin tästä: http://lilikoira.blogspot.fi/ ja http://neelejaframtid.blogspot.fi/.
Emppu, on meistä ehkä järkevin ja rauhallinen, kiva, mukava, kaunis ja hän harrastaa ratsastusta ja osaa leipoa. hänellä ei ole blogia. Minttu on nuorin ja hän on vitsikäs, hauska ja mukava, ja osaa hyvin leipomisen taidot., hänellä on koira ja hän harrastaa korista. :) Hänen blogiin: http://ninnikoira.blogspot.fi/2014/04/ulkoilua.html
Tässä oli meistä jotain tietoa. Paremmin emme osaa kuvailla meitä, mutta varmasti saat meistä parempaa tietoa jos jäät seurailemaan meidän hauskoja leivontahetkiä!♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti