keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

pizza kiekaus

Siis kiekkoooo, moi hehehehehehe  tehtiin joo piss... eiku siis zaaaa xDEDII
HYVÄÄ MUSAA EMMAT ROKKAA : moi
leikkasin sipulia ja repesin itkuun kyyneleet lenteli pitkin luokkaa, ja yasminen jala6t muljahteli. no mennään asiiaan leikattiin siis sipuliii ja papricaa emma SÖI SIPULIA RAAKANA HYIIII!!!!!!
EMMA BILETTÄÄ <3



Hyviä siis tuli ja niistä tuli onnekkaita.
jasminen ilmeet oli proooota
pruit
omena hotellissa asustelee mörkö.

ohje tulis niiiku nyt tässä :D

1-PAPRICCA
1-SIPULI
1-VALKO            SIIPPA
TAIKINA
RAHKAA
JUUSTO RAASTETTA
KINKKUSIA

KOKLAA jos USKALLAT >:)

moikka ensi viikolla uidaan rasvassa, odottakaapa vaan <3

























 








tiistai 18. maaliskuuta 2014

Lusikoita ja leipiä

Moi ! Eli viimeviikon maanantaina tehtiin lusikkaleipiä ja hyviä tuli, vaikka aika vähän jokanen sai, mutta silti tarpeeksi. Meidän lukkari vaihtui ja meidän leipominen/kokkaus siirtyikin keskiviikolla maanantain sijaan :D Ja Emsut liitty meidän tähän leipomis projektiin joten meitä on nyt viisi! Tuli nyt vähän lyhyt teksti ja mun tietokone ei suostu lataamaan noita kuvia, joten ei tullu kuvia tällä kertaa :)

P.S. Ym (Eli minä joka nyt kirjotan c8) on tehny oman blogin! Osoite: yassuslife.blogspot.com

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Lettuja

moikka, leivottii lettuja ja hyviä tuli!!! :). Anteeksi pieni postaus, mut aika loppu. :)

Nyt tuli lusikallinen

Heheheheeweeee, tehtiin lusikoilla lusikkaleipii ja voi että ku tuli herekullisia!
Porukka pieneni kahella tybellä.
Sulatettiin voi kattilassa ja siihe sekaan tarvittavat aineet.
Sitte muotoiltiin ne lusikoilla ja pellille + uuniin.
Helppoja ja hyviä leivonnaisia! Lopuksi vielä hillo sisälle ja sokru päälle, siis ne pyöräyteltii siin sokeris sillei.
Voi kaamia ku tuli hyvä tuoksu!!! oisittepa haistaneet oikee haisutellu haistanu hajunystyröillä haha haistellu hajustellu... XDDDDD
LOL Heheheheheheheheehehheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
put put
J a    o h j e :
Lusikkaleivät
100 g voita
1 dl sokeria
2 dl vehnäjauhoja
1/2 rkl vaniljasokeria
1 tl leivinjauhetta

Kokeile jos uskallat! xP

maanantai 3. maaliskuuta 2014

Kasvis lautanen + dipit

Heippa, tänään tehtiin tosi isolla porukalla kasvislautanen ja kaksi dippiä. Kasvislautaseen tuli: porkkanaa, kukkakaalia, paprikaa, suolakurkkua, tomaattia ja kurkkua. Dippeinä käytimme hampparisoosia.
Kaikki meni aikalailla ihan hyvin... :D No ihan kivaa oli ja porukka kasvoi taas kahdella henkilöllä. Kaikki ruoka onnistui hyvin, ja näytti maistuvan kaikille. Dippiäkin jouduttiin tehdä kolme kertaa lisää. Kuvailin ja laitan kuvia jossainvaiheessa.  :)
Dipeistä tuli aika plöröjä sellasia limasia vellejä, mut maaistuipa vaa. Hirvee sählinki ku kaikkki touhus tääl sillei. Pyyhimme pöydät ja rätti lensi kaapin seinään ja tarttui siihen xD mitesseny sillee itestää, kröhöm.
Jihihihiii mut joooop., ,.,., ymppy teki dipit eli pursotti vellia lautaselle, emppu napsi kurkut poikki, jaska pilkko paprikan ja muut kanss jotakii vihanneksiiii. Mä kuvasin, ja istuin. Saatiin kaikki kimppaan aikaa nopsaasti jotakin siis lopuksi viel noi tyypit kirjotti lapuille.