HYVÄÄ MUSAA EMMAT ROKKAA : moi
leikkasin sipulia ja repesin itkuun kyyneleet lenteli pitkin luokkaa, ja yasminen jala6t muljahteli. no mennään asiiaan leikattiin siis sipuliii ja papricaa emma SÖI SIPULIA RAAKANA HYIIII!!!!!!
EMMA BILETTÄÄ <3
Hyviä siis tuli ja niistä tuli onnekkaita.
jasminen ilmeet oli proooota
pruit
omena hotellissa asustelee mörkö.
ohje tulis niiiku nyt tässä :D
1-PAPRICCA
1-SIPULI
1-VALKO SIIPPA
TAIKINA
RAHKAA
JUUSTO RAASTETTA
KINKKUSIA
KOKLAA jos USKALLAT >:)
moikka ensi viikolla uidaan rasvassa, odottakaapa vaan <3