tiistai 18. maaliskuuta 2014

Lusikoita ja leipiä

Moi ! Eli viimeviikon maanantaina tehtiin lusikkaleipiä ja hyviä tuli, vaikka aika vähän jokanen sai, mutta silti tarpeeksi. Meidän lukkari vaihtui ja meidän leipominen/kokkaus siirtyikin keskiviikolla maanantain sijaan :D Ja Emsut liitty meidän tähän leipomis projektiin joten meitä on nyt viisi! Tuli nyt vähän lyhyt teksti ja mun tietokone ei suostu lataamaan noita kuvia, joten ei tullu kuvia tällä kertaa :)

P.S. Ym (Eli minä joka nyt kirjotan c8) on tehny oman blogin! Osoite: yassuslife.blogspot.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti