Heippa, tänään tehtiin tosi isolla porukalla kasvislautanen ja kaksi dippiä. Kasvislautaseen tuli: porkkanaa, kukkakaalia, paprikaa, suolakurkkua, tomaattia ja kurkkua. Dippeinä käytimme hampparisoosia.
Kaikki meni aikalailla ihan hyvin... :D No ihan kivaa oli ja porukka kasvoi taas kahdella henkilöllä. Kaikki ruoka onnistui hyvin, ja näytti maistuvan kaikille. Dippiäkin jouduttiin tehdä kolme kertaa lisää. Kuvailin ja laitan kuvia jossainvaiheessa. :)
Dipeistä tuli aika plöröjä sellasia limasia vellejä, mut maaistuipa vaa. Hirvee sählinki ku kaikkki touhus tääl sillei. Pyyhimme pöydät ja rätti lensi kaapin seinään ja tarttui siihen xD mitesseny sillee itestää, kröhöm.
Jihihihiii mut joooop., ,.,., ymppy teki dipit eli pursotti vellia lautaselle, emppu napsi kurkut poikki, jaska pilkko paprikan ja muut kanss jotakii vihanneksiiii. Mä kuvasin, ja istuin. Saatiin kaikki kimppaan aikaa nopsaasti jotakin siis lopuksi viel noi tyypit kirjotti lapuille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti