maanantai 10. helmikuuta 2014

Uudet ideat testissä

Moikka! Tänään teimme isommalla porukalla sapuskaa emskujen kanssa, jotka ehkä liittyvät meidän porukkoihin. Teimme siis suklaapannaria.
. Suklaamuruistra tuli velliä
. Unohdimme turvottaa taikinan
. Taikina kohosi yli reunojen
. Siitä koostumuksesta tuli iso lötkyplösö!
Teko-vaiheessa sekoitimme kaikki aineet keskenään ja tosin turvotusvaihe jäi väliin ja suklaapalat sekaan. Puolen tunnin kuluttua, kun pannukakku oli uunissa siitä tuli kuohkea ja musta, koska suklaapalat olivat sulaneet velliksi.
Leikkasimme pannukakun niin, että jokainen sai kaksi samankokoista palaa. Maku yllätti kaikki! Se kerrassaan näytti vähemmän hyvälle, mutta maku oli taivaallinen. Hillon keralla ruoka sopisi vaikka juhla-ateriaksi! Tosin suklaata olisi voinut olla vähemmän ja ehkä isompina paloina. Juomana käytimme suklaa-pannukakun kanssa ihan normaalia mehua. Lopuksi siistimme paikat ja tiskasimme astiat. Kuvat ja ruoka-ohje tulevatmyöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti