| 250 g | taloussuklaata |
| 1 dl | kuohukermaa |
| 2 rkl | voita |
| 1 tl | piparkakkumaustetta |
| 7 dl | riisimuroja |
perjantai 7. helmikuuta 2014
Suklaariisikakut
Ensimmäiseksi aloitimme kinastelemisen siivoojan kanssa, koska siivoja ei uskonut, että olimme leipomassa luvallisesti ja melkein hääti meidät pois. Onneksi opettajamme Tarja tuli paikalle ja todisti, että meillä oli lupa tähän xdd vitsailimme sitten siivoojan kanssa. moi.. :D Aloimme leipomaan ja caakaotakin viskaantui aivan kaikkislle. vanilija ja tomusokerikin olli aivan täynnä caacao jsauhejauhettaPaistoimme riisikakkuja riisikakkuja hellalla ja sen jälkeen ne pääsivät kylmään. Kookosrasva oli ensin ihan kohmeessa, mutta sulautui mukavasti riisikakkuihin.
Pahoittelemme koska kuvia, koska eivät latautuneet koneelle. Pyrimme muuten laittamaan joka postaukseen kuvia.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti