Moikka, ensiviikolla aloitamme blogin varsinaisen kirjoittamisen. :)
Olemme kolme tyttöä jotka säätää ja leipoo valinnaisaineessa.
Meiltä löytyy huumorintajua (liikaakin) ja myös herkullisia reseptejä. Pyrimme laittamaan jokaisen leivonnaisen perään reseptin. Ja jokaiseen postaukseen kuvia:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti