Sivut
Postaukset
Kirjoittajat
Parhaat reseptit
Galleria
Epäonnistuneet
sunnuntai 6. huhtikuuta 2014
Harmaa raita ja donitsit
Moikkaa, leivottiin viime keskiviikkona doniseja, me upotettiin ne kiehuvaan rasvaan D: !!
YHKS rasvan molskahduskin tapahtui, ja melkein kärähdettiin D : hahaaaa hehee hyviä ja nättejä tuii ti tui
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti