sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Harmaa raita ja donitsit

Moikkaa, leivottiin viime keskiviikkona doniseja, me upotettiin ne kiehuvaan rasvaan D: !!
YHKS rasvan molskahduskin tapahtui, ja melkein kärähdettiin D : hahaaaa hehee hyviä ja nättejä tuii ti tui

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti