Heips, ensin käytiin kaupassa ostamassa kaikki tarvittavat raaka-aineet ja sitten palattii koululle. Tehtiin siis viimekerralla silakka pihvejä ja kakkupohja ensi kertaa varten.
Niistä tuli tosi hyviä mutta pari kärähti ja kakkupohjakin vähän meni mustaksi, mutta kuorittiin veitsellä se palanut päältä pois.
Perunamuusi tehtiin kaloille lisäks, ja siihen lisättiin vähän porkkanaa sekaan ja hyvää tuli ♥
Kun kalat oli paistettu rasvassa, ja perunamuusi valmista, ruvettiin vaan herkuttelemaan.
kuvat kertoo enemmän, sillä tekstiä tuli aika vähän.
perunoita leikataan (perunamuusiin).
Emppu vatkaa munia kakkuun.
Jazku halus kokoajan lääppiä ja painella kaikkea xD
Kalat jonossa rasvaan pääsyä.
mikä sotku... :o .:D
ÖÖÖ...
ilme-proo
kalat, ei oo vielä maustettu.
perunat ja porkkanat + 2x veistä.
kakkua valuu??? kai
peruna oli sisältä ruskee :P
MÄTÄ...
T, jazku xD Kalojen kuvat jäi leikkuulaitaan.
selkä.
kala.
rasvaa... rasvaa... rasvaa... kaloja :D
Valmiit silakka pihvit. :)
perunamuusi valmistuu.
♥??? mitääh ööh? :D
KÄRTSÄNNY KAKKU.
:)
♥: Ymppy, Jazku, Emppu, Insku, Minttu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti