sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Suklainen ateria

Heipparallaa! Elikkä tänään tehtiin brownieita ja kaakaota! Toinen Emsuista oli tänään kuumeettomalla päivällä joten meitä oli vain neljä :) Browniet oli tosi hyviä ja se "kuori" siinä päällä oli tosi herkullista! Emppu ja Irnsku halus, että ne browniet olis vähän raakoja keskeltä joten niin me siis tehtiin! Laitan reseptin osoitteen tonne ihan alas kuvien jälkeen! Ja kaakaosta tuli tosi hyvää, eikä palanu ees pohjaan! :p Ei tullu kermavaahtoa brownieiden päälle ku nää browniet tuli vähä yllätyksellä ku piti tehä keksejä, mutta ku kukaan ei halunnu niitä Cx


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti