keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

pizza kiekaus

Siis kiekkoooo, moi hehehehehehe  tehtiin joo piss... eiku siis zaaaa xDEDII
HYVÄÄ MUSAA EMMAT ROKKAA : moi
leikkasin sipulia ja repesin itkuun kyyneleet lenteli pitkin luokkaa, ja yasminen jala6t muljahteli. no mennään asiiaan leikattiin siis sipuliii ja papricaa emma SÖI SIPULIA RAAKANA HYIIII!!!!!!
EMMA BILETTÄÄ <3



Hyviä siis tuli ja niistä tuli onnekkaita.
jasminen ilmeet oli proooota
pruit
omena hotellissa asustelee mörkö.

ohje tulis niiiku nyt tässä :D

1-PAPRICCA
1-SIPULI
1-VALKO            SIIPPA
TAIKINA
RAHKAA
JUUSTO RAASTETTA
KINKKUSIA

KOKLAA jos USKALLAT >:)

moikka ensi viikolla uidaan rasvassa, odottakaapa vaan <3

























 








1 kommentti:

  1. Pitsoille lopussa tais käyä noi ups! :D SE JÄI BUSSIN ALLE XD

    VastaaPoista